تسهیلات ازدواج بانک سپه کردستان

سنندج – ایرنا – مدیر شعب بانک سپه استان کردستان گفت: سال گذشته با اجرایی شدن طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج، این بانک ۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات به زوج های جوان واجد شرایط پرداخت کرد.

علیرضا آئینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سال ۹۶ در مجموع یک هزار و ۶۵۰ نفر شامل ۸۲۵ زوج جوان و به هر یک از زوجین، ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج با کارمزد چهار درصد و باز پرداخت ۴۸ ماهه پرداخت شد.
وی با اشاره به اجرای طرح ضربتی وام قرض الحسنه ازدواج افزود: به منظور تسریع در اجرای این طرح، تمام متقاضیان در صف انتظار به شعب درخواستی خود، معرفی و دستورالعمل های تسهیل در عملیاتی شدن طرح مذکور به شعب زیر مجموعه بانک سپه نیز ابلاغ شد.
مدیر شعب بانک سپه استان کردستان تاکید کرد: در قالب این طرح متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی تعیین تکلیف شده و تسهیلات ازدواج متقاضیانی که پرونده خود را تکمیل کرده بودند در مدت ۷۲ ساعت پرداخت شد.
آئینی یادآور شد: سال ۹۵ نیز در مجموع بیش از ۱۸۱ میلیارد ریال به یک هزار و ۸۱۸ متقاضی تسهیلات ازدواج از سوی شعب این بانک در کردستان پرداخت شده بود.
به گزارش ایرنا، بانک سپه با بیش از ۹۳ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات بانکی، دارای یک هزار و ۸۰۰ شعبه در داخل کشور و چندین شعب بین المللی در کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلستان است.

یک نظر ارسال کنید